5 saker

För att fördriva tiden medans jag väntar på att tvätten ska bli klar så passar jag på att sno den här lilla listgrejen av lillasyster.
 
5 saker du vill göra innan du dör:
1. Flytta till större boende! Att bo två personer och två hundar i en liten etta är INTE optimalt, eller kul. Det är trångt, prylar överallt osv. Men trots det så trivs jag här, i vårat lilla kaos.
2. Resa och se världen! Jag vill resa överallt, se och uppleva massor med saker.
3. Börja plugga! Ja, jag har väl egentligen redan pluggat innan, men nu vill jag plugga för att ha en bättre grund att stå på så jag kan få jobba med det jag verkligen vill.
4. Ta körkort! Behöver väl inte förklara varför, haha.
5. Lära mig älska livet på riktigt! Det är inte det lättaste när man krigar varje dag.


5 saker om mig själv:
1. Jag kommer nästan alltid för sent! Eller ja, sällan till viktiga möten osv, men annars så är jag fruktansvärt dålig på att passa tider, haha.
2. Jag har fruktansvärt dåligt morgonhumör! Fast mest om jag är tvungen att kliva upp för tidigt. Typ innan klockan sju på morgonen, då kan jag vara riiiiiktigt grinig.
3. Jag har extrem beslutsångest! Jag byter hårfärg jämt, byter färg på naglar, är sugen på dittan sen dattan osv osv osv. Jag ändrar mig HELA tiden med vad jag vill ha/göra. Det är fan nästan ett mirakel när jag vet direkt vad jag vill äta t.ex.
4. Jag har "fobi" för att lukta illa! Haha jag vet inte vart det kommer ifrån, men jag har jättesvårt med bara tanken på att jag luktar illa. Därför har jag ALLTID parfym och deo på mig. Kan t.om använda bådeoch direkt efter duschen, innan jag går och lägger mig osv.
5. Jag älskar nya projekt! MEN jag är fruktansvärt dålig på att slutföra det mesta jag påbörjar, haha.


5 sätt att vinna mitt hjärta:
1. Var ärlig! Det finns inget värre, eller osexigare, än någon som ständigt ljuger om allt och inget.
2. Var uppmärksam! Att hitta någon som faktiskt lyssnar på vad man säger och lägger det på minnet. Någon som märker när något är fel, som lägger märke till saker osv.
3. HA HUMOR! Fast det gillar väl dom flesta?
4. Vara stabil! Någon som vet vad dom vill med livet, som har båda fötterna på jorden.
5. Ha tålamod! DET är nog bland det viktigaste, speciellt om man ska kunna leva med någon som mig. 
 
5 saker jag aldrig skulle göra:
1. Göra ett barn eller djur illa! Det är något av det värsta jag vet! Att se ett barn, eller ett djur fara illa. Det är bara ett redigt jävla blockmongo som gör något sådant!
2. Bli en bodybuilder! Alltså kom igen.. det är INTE vackert!
3. Sluta vara mig själv! Visst att jag har saker jag behöver förändra, men jag kommer aldrig sluta vara mig själv, eller ge upp det jag tror på eller står för.
4. Sluta shoppa! Haha, det lär aldrig hända!
5. Leva i tystnad! FYFAN vad tråkigt, haha.Jag hatar när det är helt knäpptyst.
 
 
5 saker jag köpt senaste månaden:
1. Nagellack! Vad vore en månad utan några nya, vackra nagellack?
2. Mat! Men det gör man väl varje månad så..
3. Kläder! Tror jag iaf? Haha
4. Smink! Man kan väl aldrig ha för mycket.
5. TV-spel! Övertalade mannen i mitt liv att vi skulle köpa new super mario bros. till wii :D
Vardag | |
Upp